Vreden slipper løs...
Atom-Mutant :: Muxford :: Skovene
Side 2 af 2 • Share •
Side 2 af 2 •
1, 2
Re: Vreden slipper løs...
"Er det da sjældent at mennesker kommer her? Skoven her betyder noget for mig, jeg var her også da jeg var mindre..." svarede hun. Sayu lod kort blikket vandre mod himlen, man kunne se over trætoppene. Hendes blik vandrede igen ned til Storm.
Gæst- Gæst
Griner let af det du siger "Muxford er kun til MM. Det er meget sjældent at nogen sniger sig her ind, du er vel en af dem"
Ser roligt på dig med et smil "Hvor er din familie, du ser ret ung ud."
Ser roligt på dig med et smil "Hvor er din familie, du ser ret ung ud."
Gæst- Gæst
"Det må jeg vel være..." trækker let på skuldrene. Da storm stiller spørgsmålet formørkes hendes blik kort, hun svarer: "Resterne af min familie er forhåbentlig derhjemme..."
...og resten, er myrdet. afslutter hun tavst sætningen i tankerne, hun tænker ikke over det er en mutant hun snakker med, der har mulighed for at have evner, der kan gennemskue hendes tanker.
...og resten, er myrdet. afslutter hun tavst sætningen i tankerne, hun tænker ikke over det er en mutant hun snakker med, der har mulighed for at have evner, der kan gennemskue hendes tanker.
Gæst- Gæst
Hun så let på pigen og vidste hva hun tænkte, men hun ville ikke vise det.
Det bliver snart mørkt, tror du ikke de vil bekymre sig over at du er længe ude, og der er trods alt mutanter der kan være onde. sagde hun roligt til pigen Sayu.
Det bliver snart mørkt, tror du ikke de vil bekymre sig over at du er længe ude, og der er trods alt mutanter der kan være onde. sagde hun roligt til pigen Sayu.
Gæst- Gæst
Sayu betragtede kort Storm og trak på skuldrene da hun roligt svarede: "Mutanterne har et hjerte og følelser som mennesker. Min mor bekymrer sig derfor, ligesom mig, ikke mere om mutanters onskab end menneskers ondskab. Mennesker kan vel være lige så onde som mutanter og omvendt. Mutanterne har fået evner der gør dem stærke, men menneskene har ligeså udviklet våben der kan måle sig med mutanters evner og uskadeliggøre dem. Det betyder vel, at jeg er i lige så stor fare for at blive angrebet af et sindsygt menneske, som jeg er af at blive angrebet af en mutant..."
Hun holdt en kort pause og sagde: "Det er derfor hun lader mig være i skoven hvor der går mutanter rundt..."
Sayu tænkte over sine ord. Lidt at en roman, tænkte hun med et let smil, Mon det overhovedet gav mening...
Hun holdt en kort pause og sagde: "Det er derfor hun lader mig være i skoven hvor der går mutanter rundt..."
Sayu tænkte over sine ord. Lidt at en roman, tænkte hun med et let smil, Mon det overhovedet gav mening...
Gæst- Gæst
Hun så let på Sayu "Jeg ville ønske at alle mennesker var som dig og din mor. Vi er jo ikke så forskellige, vores evner ligger i os, og jeres er de nye våben." Hun så let op på himlen.
Solen skinnede stadig på grund af Amy's evner. Måske skulle jeg lade være med at bruge mine evner på vejret så meget -.-' Jeg kan bare ikke lade være -.-'
Hun så igen på Sayu Skal jeg byde hende ind til mig eller ville det være imod MM's regler?! Men hvis hun så alt så kunne andre bruge hendes viden og det ville ikke være godt, men hvis hun så hvordan alle mutanterne var her i Muxford så kunne hun jo fortælle det vider og måske folk ville tro mere på et menneske som hende end en mutant sommig?? det var nærmest første gang at Amy havde tænkt så meget over noget, hun plejede altid at være klæar over hvad hun ville eller komme hurtigt op med noget...
Solen skinnede stadig på grund af Amy's evner. Måske skulle jeg lade være med at bruge mine evner på vejret så meget -.-' Jeg kan bare ikke lade være -.-'
Hun så igen på Sayu Skal jeg byde hende ind til mig eller ville det være imod MM's regler?! Men hvis hun så alt så kunne andre bruge hendes viden og det ville ikke være godt, men hvis hun så hvordan alle mutanterne var her i Muxford så kunne hun jo fortælle det vider og måske folk ville tro mere på et menneske som hende end en mutant sommig?? det var nærmest første gang at Amy havde tænkt så meget over noget, hun plejede altid at være klæar over hvad hun ville eller komme hurtigt op med noget...
Gæst- Gæst
Sayu smilte let og trak på skuldrene. "Der er sikkert andre der har samme mening som mig og min mor."
Sayu betragtede roligt Storm. Sayu kunne se at hun tænkte over noget. Hun valgte dog ikke at spørge nærmere om det. Istedet vendte hun blikket mod himlen der nu var helt anderledes end da Sayu havde set Storm gennem den mørke regn.
Sayu betragtede roligt Storm. Sayu kunne se at hun tænkte over noget. Hun valgte dog ikke at spørge nærmere om det. Istedet vendte hun blikket mod himlen der nu var helt anderledes end da Sayu havde set Storm gennem den mørke regn.
Gæst- Gæst
Hun så på Sayu "Ja det er der nok, men problemet er at de ikke helt stytter op om os. De er nok for bange for HF"
Hun så stadig på Sayu "Har du lyst til at lave noget??"
Hun så stadig på Sayu "Har du lyst til at lave noget??"
Gæst- Gæst
Sayu nikkede og spurgte let: "Ja, men hvad?"
Hun betragtede let Storm. Godt nok havde Sayu været her mange gange, men hun måtte indrømme over for sig selv, at storm nok kendte skoven bedst, da hun sikkert boede her
Hun betragtede let Storm. Godt nok havde Sayu været her mange gange, men hun måtte indrømme over for sig selv, at storm nok kendte skoven bedst, da hun sikkert boede her
Gæst- Gæst
Hun kastede let et blik rundt og endte det så igen på Sayu.
"Det kommer an på hvad du kan lide at lave... Her i skoven er der mange smukke ting og hvis man vil bade er her også en meget dejlig sø her".
Hun lod roligt sit blik hvile på Sayu og ventede på hun ville svare...
"Det kommer an på hvad du kan lide at lave... Her i skoven er der mange smukke ting og hvis man vil bade er her også en meget dejlig sø her".
Hun lod roligt sit blik hvile på Sayu og ventede på hun ville svare...
Gæst- Gæst
Sayu trak på skuldrene. "Eh... Hvad har du lyst til?" spurgte hun tamt.
Hun lod igen blikket glide rundt i skoven og tænkte over nogle af de ting Storm havde nævnt. Søen..? Eller måske nogle af de andre smukke ting..?
Hun lod igen blikket glide rundt i skoven og tænkte over nogle af de ting Storm havde nævnt. Søen..? Eller måske nogle af de andre smukke ting..?
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 •
1, 2
Atom-Mutant :: Muxford :: Skovene
Side 2 af 2