Det lille møde.
Atom-Mutant :: London :: Regeringen
Side 3 af 3 • Share •
Side 3 af 3 •
1, 2, 3
Re: Det lille møde.
Lyra forsatte roligt.. Godt at de ikke blandede sig..
" Festen er for alle London´s beboere! deriblandt de yderst irriterende Mutanter! men..
alle kan komme.. Selvfølgelig bliver det ikke en hel tilfældig Fest! Da jeg vil sætte En masse vagter op! i klædt civilt selvfølgelig.. Når det rette tidspunkt kommer vil Jonathan Black og hans lille følge dukker op!" Lyra var 100% sikker på at han ville komme, Da det ikke ville være overraskende, hvis han- ligesom hende gik efter lederen.. Altså riskikerede hun en del.. men var ligeglad!
" Når de så er kommet tager vi dem! og det er her i kommer ind i billedet! " afsluttede Lyra for en stund og så på dem, for at sikre sig at de begge var med.
" John! til festen- og gerne før- Du skal finde Jonathan og give mig alt fakta om ham; udseende, evner, vaner osv. til mig, og give beviser for at det er ham! og bare rolig MM vil ikke kunne blande sig, da det vil få store konsekvenser, for hende, hvilket jeg tror hun ikke vil risikere! så dem skal du ikke tænke på" Hun så nu over på Duncan..
" Duncan! du skal iklæde dig normalt tøj, ligesom andre, minus Mig selv, da det ville være mistænktsomt.. Du vil være min Bodyguard! og vil følge mig overalt! jeg vil sætte nogle vagter i uniformer om mig så i ikke vil blive mistænkt."
Hun så nu på dem begge
" Er dette forstået?" hendes blive var roligt men specielt! hvis de ville bryde ind, ville det være nu og ikke senere!
Lyra valgte bevidst ikke at nævne mere om det, da de begge to kunne tages til fange og derfor ikke måtte vide for meget, hvis de blev tvunget til at sige det de vidste!
" Festen er for alle London´s beboere! deriblandt de yderst irriterende Mutanter! men..
alle kan komme.. Selvfølgelig bliver det ikke en hel tilfældig Fest! Da jeg vil sætte En masse vagter op! i klædt civilt selvfølgelig.. Når det rette tidspunkt kommer vil Jonathan Black og hans lille følge dukker op!" Lyra var 100% sikker på at han ville komme, Da det ikke ville være overraskende, hvis han- ligesom hende gik efter lederen.. Altså riskikerede hun en del.. men var ligeglad!
" Når de så er kommet tager vi dem! og det er her i kommer ind i billedet! " afsluttede Lyra for en stund og så på dem, for at sikre sig at de begge var med.
" John! til festen- og gerne før- Du skal finde Jonathan og give mig alt fakta om ham; udseende, evner, vaner osv. til mig, og give beviser for at det er ham! og bare rolig MM vil ikke kunne blande sig, da det vil få store konsekvenser, for hende, hvilket jeg tror hun ikke vil risikere! så dem skal du ikke tænke på" Hun så nu over på Duncan..
" Duncan! du skal iklæde dig normalt tøj, ligesom andre, minus Mig selv, da det ville være mistænktsomt.. Du vil være min Bodyguard! og vil følge mig overalt! jeg vil sætte nogle vagter i uniformer om mig så i ikke vil blive mistænkt."
Hun så nu på dem begge
" Er dette forstået?" hendes blive var roligt men specielt! hvis de ville bryde ind, ville det være nu og ikke senere!
Lyra valgte bevidst ikke at nævne mere om det, da de begge to kunne tages til fange og derfor ikke måtte vide for meget, hvis de blev tvunget til at sige det de vidste!

Lyra Beckin- Posts: 62
Han lyttede efter det Lyra sagde.
Nu var hun stoppe med at snakke, han vidste dette ville være svært at finde alle de informationer om lederen af MTM, men han ville ikke svigte Lyra "Yes Mam!"[b] svarede han kort og med fuld respekt for Lyra.
Jeg må igang med det samme.
Han så på Lyra [b]"Hvornår skal festen begynde?"
Nu var hun stoppe med at snakke, han vidste dette ville være svært at finde alle de informationer om lederen af MTM, men han ville ikke svigte Lyra "Yes Mam!"[b] svarede han kort og med fuld respekt for Lyra.
Jeg må igang med det samme.
Han så på Lyra [b]"Hvornår skal festen begynde?"

John- Posts: 10
Duncan nikkede, han var tilfreds..
så længe han bare tjente Hf!
han ventede på At lyra ville svare John's spørgsmål.. da det var ligeså vigtigt for ham..
Der var nogle indkøb han skulle gøre før nemlig!
Hans øjne var roligt hvilende på hans leder! som han ville beskytte til enhver tid!
så længe han bare tjente Hf!
han ventede på At lyra ville svare John's spørgsmål.. da det var ligeså vigtigt for ham..
Der var nogle indkøb han skulle gøre før nemlig!
Hans øjne var roligt hvilende på hans leder! som han ville beskytte til enhver tid!

Duncan Moore- Posts: 7
Lyra sendte john, et af sine kort blide blikke, hvor efter de blev en smule kølige igen!
" Det er op Til dig John! Da Jonathan ikke er her i øjeblikket, vil jeg have at du skal finde ud af hvornår han kommer igen! " hun så roligt på dem
" var det alt? "
// Jonathan, Rose og An.. er alle på ferie! xD venter på at de kommer hjem, især Jonathan //
" Det er op Til dig John! Da Jonathan ikke er her i øjeblikket, vil jeg have at du skal finde ud af hvornår han kommer igen! " hun så roligt på dem
" var det alt? "
// Jonathan, Rose og An.. er alle på ferie! xD venter på at de kommer hjem, især Jonathan //

Han så på Lyra Yes Mam! svarede han.
Der var ikke mere han ville have at vide fra sin leder nu.
Det eneste han ville vide var svaret, så nu ventede han bare på at de måtte træde-af.
Eller måske hendes liv-vagt havde noget at spørge om...
Der var ikke mere han ville have at vide fra sin leder nu.
Det eneste han ville vide var svaret, så nu ventede han bare på at de måtte træde-af.
Eller måske hendes liv-vagt havde noget at spørge om...

Duncan så på Lyra..
Han havde intet at sige, han vidste hvad han skulle og det var det!
Så han så bare på lederen, for at tjekke at der ikke var mere han skulle høre!
Han havde intet at sige, han vidste hvad han skulle og det var det!
Så han så bare på lederen, for at tjekke at der ikke var mere han skulle høre!

Lyra rejste sig.
" Godt! jeg giver besked hvis der ændres noget eller bare nyttige info! " hun så kort på dem
" I kan forlade rummet nu, i har hørt hvad i skulle! "
Hun gik mod døren.. afsted mod flere små planer..
Hun nikkede kort "Held og Lykke!" sagde hun kort og forsvandt så..
Velvidende at John ville begynde sit arbejde og Duncan ville følge trop, efter hende!
//OUT
" Godt! jeg giver besked hvis der ændres noget eller bare nyttige info! " hun så kort på dem
" I kan forlade rummet nu, i har hørt hvad i skulle! "
Hun gik mod døren.. afsted mod flere små planer..
Hun nikkede kort "Held og Lykke!" sagde hun kort og forsvandt så..
Velvidende at John ville begynde sit arbejde og Duncan ville følge trop, efter hende!
//OUT

John så imod Lyra som så forsvandt ud af døren.
Han blev sidende lidt, men rejste sig så op og gik stille imod døren.
Han havde en mission at fuldføre og han vidste precis hvor han skulle finde info om det forskellige.
Han gik imod døren og åbnede den stille og gik så ud af den.
Nu var hans mission begyndt for alvor!
(OUT)
Han blev sidende lidt, men rejste sig så op og gik stille imod døren.
Han havde en mission at fuldføre og han vidste precis hvor han skulle finde info om det forskellige.
Han gik imod døren og åbnede den stille og gik så ud af den.
Nu var hans mission begyndt for alvor!
(OUT)

Duncan var den sidste der gik.. han ville hurtigt finde Lyra..
Ingen kunne skade hende herinde!
Han lukkede døren efter sig og gik op mod kontoret, hvor han skulle mødes med lederen!
hans øjne var klare og rolige.. som sit sind!
//OUT
Ingen kunne skade hende herinde!
Han lukkede døren efter sig og gik op mod kontoret, hvor han skulle mødes med lederen!
hans øjne var klare og rolige.. som sit sind!
//OUT

Side 3 af 3 •
1, 2, 3
Similar topics» En lille fræk fredagsvits
» Hidsig lille guldsøm
» Min lille hvalp Elise
» Told - en lille guide.
» En lille vampyr.
» Hidsig lille guldsøm
» Min lille hvalp Elise
» Told - en lille guide.